Ұйқас ұсынатын сайт

Ұйқас ұсынатын сайт
жеке
блог

Ғаламтор беттерінде орыс,ағылшын және өзгее тілдерде сөздеріңізге ұйқас ұсынатын арнайы онлайн қызмет көрсететін сайттар бары белгілі.Қазақ тілінде осындай қызмет атқаратын ғаламтор ресурстары бар ма екен деген сұрақтың жауабын іздеп,бір сағаттай жаһандық желіні зерттедім.Қорытындылай келе,кез-келген "поисковик"ке ,яғни Гугл,Яндекс және тағы да басқаларына "Ұйқас онлайн,ұйқастар " деп терсеңіздер, ұйқастар жайлы лингвистикалық тұжырымдамаларды көре аласыз.

Массагетте көптеген ақындардың отыратытын ескере отырып,сіздердің ойларыңызды білуді жөн көрдім.Қазақша үйқас сөздерді ұсынатын, сіздің "лағыл,жауһар" не өзге сөздеріңізге ұқсас сөздерді тауып бере алатын сайт қажет пе?Бұндай қызмет көрсету халықтың көңілінен шығады ма?

Егер жақтаушылар саны көп болса, осы сайтты жасаумен айналысу ойымда бар.

 

P.S.Қателіктер болса кешіріңіздер,сабақта отырып,есімнен шығып кетпеу үшін лезде жазып,жариялағанды жөн көрдім