Қазіргі жастардың Батысқа еліктеу себебі неде?

Қазіргі жастардың Батысқа еліктеу себебі неде?
жеке
блог

Қазіргі таңда жастардың БАТЫСҚА еліктеу мәселесі өзекті. Біле білсеңіздер, қазіргі жастардың қоғамында кеңінен таралған түсініктердің қандай атаулары бар?  Мысалы: "Пиар", "Хайп" "Эщкере" және т.б. Қазіргі таңда еліміздің ертеңін елеңдетіп жүрген «трендтегі» сөздер. 

Мағынасы тереңде жатқан тарихымызға бір сәт көз жүгіртіп қарайтын болсақ, кешегі хан-батырларымыздың ерліктері, ата - бабамыздың армандағаны еліміздің егемендігі еді ғой . Ал қазір,бір бөлек ел болып өз еліміз бен дініміздің тізгіні қолымызға келген уақытта өз мәдениетімізге келген  жабайы көріністердің себебі неде?

Осы сұрақтың жауабын іздеп көруге тырысайық. Қазіргі дәуір – қарқынды даму, жаһандану кезеңі ғой. Осы даму кезеңіне куә болып отырған: түрлі дүниежүзілік дамулар, ағымдар, ұғымдар мен түсініктер бүгінгі жастың салт-санасын жойып жіберуіне бір жол. ХХІ ғасыр емес па, дамып жатырмыз ғой - деген ақталушылық жауаптарды көп естиміз. Бірақ, шынымен бәрінің түпнегізінде «еліктеушілік» -деген ұғым жатқаны бәрімізге мәлім. 

Қоғамыздағы азаматтардың  бір бөлігі ұлттық тілімізді, мәдениетімізді ұрандатып жүрсе, енді бір жартысы жат елдің мәдениетін біздің елге жарыса кіргізіп жатыр. Батыс үлгілері біздің қазақ жастарының басын айналдырған.Біздің жастар осыны қуана қабылдап, қазақ мәдениетін қалдық ретінде қабылдайты жаныңды қынжылтады. Қазіргі таңда жастардың бірнеше жыл бұрынғыдай емес, шет тілінде сөйлеп, көшеде шет тілде сөйлеп жүруі мықтылыққа теңестіріліп, қоғамдағы адам  беділің асырады. Бәрі де қалмайық деп шет тілдерге тілдерін сындырып жатады. Жоқ, мен тіл білуді жаман демеймін. Керісінше. Тек, өзіміздің мемлекеттік тіл солардың көлеңкесінде қалып қоятынына қарным ашиды. 

Қазіргі таңда біздің жастардың арасында қарапайым қазақ баласы, орысша сөйлеп, ит жыртқан  жыртық шалбар кигендердің беделі бір саты жоғары болып тұрады. Жастардың заманауи тілмен айтқанда, екіншісі "блатной". Артынан ергендер сол «блатнойдың» орнына ұмтылып, орысшаларын шүлдірлетіп, қазақтың тілі мен мәдениетіне менсінбеушілікпен қарайды. Ал туған тіліңе, мәдениетіңе деген бұндай қарым-қатынастың нәтижесі неге алып келетіні жайлы айтып та қажеті жоқ деп есептеймін.

«Ойбай Батыс» дегенге олардың бәрі жаман деп ойлап қалмаңыздар. Керісінше, барлық бастаулар мен даму үрдістері соларда. 

Біздің Батысқа еліктеуіміздің себебі ол тек қана "модадан" қалмау. Ал шыны керек болса біз қазақ халқы басқа шет елдерден қарағанда, ой санамыз түзу, қанымыз таза, ақ пен қараны ажырата алатын, үлкенді де, кішіні де сыйлай алатын, саналық тәрбиеміз жоғары халықпыз. 

Негізі бағандан бері талқылаған «Батыстан» үйренеріміз де көп. Бастысы, ақ пен қараны саралай білсек болғаны. Еліктеудің де естісі бар, есері бар демекші...

Жоғарыда айтылған сөздер жастарға қатыста болса да, барлық түзетудің төркінін жоғарыдан бастау керек. Яғни тәрбиенің барлығы бесіктен. Қазіргі жастар болашақ ұрпаққа жақсы бір жол қалдырайық... Ата - бабамыздың бізге қалдырған үлкен сара жолымен жүрейік. Батысқа еліктеп - балшыққа батып жүрмейік жаст